לא קיבלתי אימייל עם חשבונית או אישור הזמנה, מה עושים?

לא פעם ולא פעמיים אנו מקבלים פניות מלקוחות שלא קיבלו הודעת אימייל על אישור ביצוע הזמנה וכמו כן גם החשבונית לא נשלחה אליהם באימייל. סיבה זו נובעת כתוצאה מהזנת כתובת אימייל שגויה, או יתכן כי מרוב עומס זיכרון בטלפון הנייד, סינכרון המייל לא מתבצע וכתוצאה מכך לא נראות הודעות אימייל חדשות.
כדי לוודא זאת, תחילה יש לגשת לאיזור הספאס באימייל ולבדוק אולי לשם הגיעו ההודעות. במידה ולא, עליכם ליצור עמנו קשר טלפוני או על ידי פניה באתר בצרוף מספר הנייד שלכם. אנו נאתר את ההזמנה, נתקן את כתובת המייל שלכם ונשלח אליכם שוב את אישור ההזמנה והחשבונית.
חשוב לציין שבין כך ובין כך, תהליך הייצור והשילוח של הזמנתכם לא תתעכב, כיוון שההזמנה התקבלה בהצלחה והטלפון הנייד שלכם רשום אצלנו ליצירת קשר.

אולי תרצו לדעת עוד...

באיזה עובי אתם מייצרים שלט לדלת?
כאשר אנו בוחרים את השלט לדלת הכניסה שלנו, ישנם מספר תכונות חשובות אותם אנו נרצה לקחת בחשבון. כיוון שהשלט לדלת אינו של...
Read More
כמה זמן תהליך הצביעה של שלט לדלת?
ישנם כמה דרכים לצבוע שלט לדלת. ברוב המקרים כאשר השלט לדלת הכניסה שלכם מיוצר מחומרי גלם שצבועים מראש, שלב התזת הצבע לא...
Read More
למה כדאי לרכוש שלט כניסה מעוצב לבית?
בניית שלט מעוצב באתר "מילות מעוצבות" מתבצעת על ידי מומחים בעיצוב פנים המציגים ללקוחות את מגוון הסגנונות המבוקשים עם כ...
Read More
מהו תהליך היצור של שלט לדלת כניסה?
לאחר חיתוך השלט לדלת, השלט עובר תהליך צביעה בין 2 ל 3 שכבות (תלוי בצבע שבחרתם). לאחר תהליך הצבע שאורך כיומיים עד שלשה...
Read More