אותיות שלט כניסה לבית

אותיות שלט כניסה לבית

אותיות לדלת כניסה

יש סיבה שאנחנו תולים על דלת הבית שלנו, לכל הפחות את שם המשפחה ולפעמים גם את שמות כל בני המשפחה ואפילו הכלב והחתול. למעשה, יש הרבה סיבות, החל מזה שאנשים המגיעים אלינו צריכים לדעת בדיוק מהי הדלת שמאחוריה הם יוכלו למצוא אותנו וכלה בשליח של הסופר שתמיד מטריד אותנו בגלל משלוחים של השכנים ממול. אבל אם כבר שלט או אותיות לדלת כניסה אז שיהיו אותיות יפות ואסתטיות כראוי לקבלת הפנים שאנחנו רוצים לערוך לכל אורח המגיע אלינו.

אותיות לכניסה לבית? למה לא שלט?

ובכן, אפשר גם שלט, אבל אחרי שתראו איך נראית דלת הכניסה שלכם עם אותיות לכניסה לבית תבינו למה דווקא אותיות. שלט כניסה יכול להיות בהחלט מרשים ואסתטי, אבל במשהו בחיבור הישיר של האותיות אל משטח הדלת, יוצר קסם עיצובי שלא יכול להתקיים בשלט סטנדרטי שתמיד ייראה לנו כמו אלמנט פונקציונלי ותו לא. באמצעות טכנולוגיות חריטה מתקדמות, ניתן ליצור מגוון רחב של עיצובים, בעיקר מעץ אותו ניתן לצפות ולצבוע בטכניקות מתקדמות המעניקות לו אופי עיצובי מגוון, מכפרי מסורתי, דרך מודרני נקי וכלה ביוקרתי. את האותיות תוכלו להציב זו לצד זו על פי טעמכם, במרווחים שיוצרים עבורכם את המראה האטרקטיבי ביותר, או שתוכלו להזמין אותן כשהן כבר מחוברות זו לזו ופשוט להצמיד אותן למשטח הדלת.

 

עיצובים ועיטורים

בהזמנת אותיות לדלת כניסה תוכלו כמובן ליהנות ממגוון עיצובים של האותיות עצמן ובנוסף לכך תוכלו להעשיר אותן עם עיטורים היקפיים. ישנם לא מעט מוטיבים עיצוביים שיכולים להתאים לעיטור דלת הכניסה לבית, חלקם לקוחים מתוך היהדות, חלקם מבוססים על עקרונות גרפיים מודרניים ונקיים וחלקם נועדו פשוט להוסיף קצת צבע וחיוניות. אבל יש עוד חלק חשוב לכל העיטורים האלה של אותיות לכניסה לבית והחלק הזה הוא החלק שלכם – בהזמנת אותיות שלט כניסה לבית תוכלו לבחור את העיטורים המועדפים עליכם מתוך שלל אפשרויות קיימות ולבנות את חבילת העיטור הפרטית שלכם בעצמכם.

מילות מעוצבות היא חנות מקוונת המתמחה בעיצובים לבית ולעסק בהתאמה אישית. בחנות של מילות מעוצבות תוכלו להתרשם ממגוון רחב של סוגי אותיות בשלל סגנונות עיצוב מבוססי עץ עם צביעה בטכניקה מתקדמת. לרשותנו תפריט נרחב של אפשרויות מתוכן תוכלו לבחור את המתאימה לכם ביותר ואנחנו נייצר אותן במיוחד עבורכם. הכל ממתין לכם ממש עכשיו באתר של מילות מעוצבות ואם יש לכם שאלות נוספות, צרו אמנו קשר עוד היום בטלפון 052-7027206.

מאמרים אחרונים