שלט לדלת כניסה באנגלית

שלט לדלת כניסה באנגלית

ישנם כל כך הרבה עיצובים לשלט כניסה בשפה העברית, אבל לא פחות עיצובים קיימים גם בשפה האנגלית ואם יש לכם העדפה מסוימת לתלות את שמכם על דלת הכניסה שלכם דווקא בשפה האנגלית, מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם הוא אפילו גדול עוד יותר. אז מהן האפשרויות העומדות לרשותכם עבור שלט לדלת כניסה באנגלית? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

אותיות במקום שלט

אחד הטרנדים החמים ביותר בתחום, ולא בכדי, הוא טרנד האותיות. במקום לכתוב את שם המשפחה על שלט ולתלות את השלט על הדלת, למה לא להצמיד את האותיות עצמן ישירות למשטח הדלת? אתם יכולים עכשיו לחשוב לעצמכם מה זה כבר משנה איפה האותיות, על הדלת או על שלט, אבל כשתראו את זה בעיניים הכל יהיה ברור. המראה של אותיות חרוטות בגדול, בדיוק בגופן שאתם אוהבים, עשויות עץ במרקם וצבע ייחודיים המעניקים להן אופי כפרי, מתכתי, מודרני או יוקרתי וצמודות כולן על הרקע הכללי של הדלת הוא מראה שאי אפשר להתבלבל בו, במיוחד עם המגוון העצום של גופני אנגלית, ממנו תוכלו לבחור את האותיות בסגנון מודרני, עתיק, הומוריסטי, ספרותי, תנכי או כל סגנון אחר שמתאים לכם.

תבליטים במקום ציור

אחת התכונות שמעניקות לאופציית האותיות את הקסם שלה לעומת שלט לדלת כניסה באנגלית, היא העובדה שמדובר באותיות "חיות", תלת ממדיות, גשמיות. זה לא שלט שהאותיות עליו מופיעות כטקסט כתוב, אלא אותיות עם חיים משל עצמן ועם המון הוד וחן. לאותיות כאלה רק ראוי גם עיטור שיוסיף להם עוד טיפה חיים, עיטור בצורת תבליט של שתי יונים, של כתר בסגנון תנכי, של קווי עיצוב מודרניים קמורים או בכל צורה וסגנון שתבחרו אתם. אתם רק צריכים להחליט איך אתם רוצים שייראה שלט הכניסה על הדלת שלכם ומשם את הכל אפשר לייצר עבורכם במרקם ובצבע המתאימים לכם, ובעיקר בכדי שתוכלו לקבל את פני האורחים שלכם בדיוק עם הכבוד והאדיבות הראויים להם.

בחנות העיצובים לבית ולעסק, מילות מעוצבות, תוכלו למצוא את סל האפשרויות המלא והמושלם של שלט לדלת כניסה באנגלית עם האופציה הבלתי מנוצחת של אותיות חרוטות, חיות וגשמיות להצמדה ישירות על דלת הבית. אצלנו תוכלו להזמין כל אות וכל עיטור מתוך שלל עיצובים ישירות מן המדף, בעיצוב של אנשי מקצוע המתמחים בעולם השילוט ועיצוב הפנים. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-7027206.

מאמרים אחרונים