איך מכינים שלט לדלת?... המדריך המלא

איך מכינים שלט לדלת?... המדריך המלא

אז איך בעצם מכינים שלט לדלת?...

אז ככה, ישנן חומרים מובילים אשר באמצעותם מכינים שלטי קיר גדולים וכן שלטי כניסה לבית, חומרי הגלם הפופולריים הינם:
1. אלוקובונד (אלומיניום) - הינו לוח אלומיניום בעובי 3 מ"מ שבעצם החלקים החיצוניים של הלוח הם שכבה מאוד דקיקה של אלומיניום, השאר זה פלסטיק דחוס על מנת לתת לו נפח (עובי), היתרון הגדול של הרעיון הוא - המשקל, כך נוצר לו לוח אלומיניום קל משקל ונעים למראה. שלטי כניסה לבית מעוצבים מאלוקובונד מאוד קלים לביצוע, חיתוך החומר נעשה באמצעות מכונת CNC, שזה אומר מכונה אוטומטית שמזיזה מקדח קטן לפי צורת קווים וכך חותכת את הצורה הנדרשת.
2. פרספקס / אקריליק (פלסטיק) - חומר זה מרשים במראהו אך יקר יחסית, הוא מגיע בצבעים שונים ומגוונים, הפרספקס נחתך בלייזר לפי הצורה המתבקשת, היתרון הגדול שלו הוא המראה המבריק והמיוחד, החיסרון שלו כמובן... הוא מאוד שביר
 
3. עץ מצופה (MDF) - תהליך היצור בחומר זה ועד לגימור המושלם לוקח קצת זמן, מאחר ואינו כמו האלוקובונד והפרספקס שהינם תהליך "חתוך ושלח", אלא לאחר החיתוך החומר אמור לעבור תהליך של צבע וציפויים על מנת לקבל את הלוק המושלם של שלט קיר איכותי ומיוחד.
את החומר ניתן לחתוך במכונת CNC וגם בלייזר (תלוי בעובי), היתרון הגדול הוא הלוק הסופי שהוא יכול לקבל.
 
אנו ב'מילות מעוצבות' עושים לרוב שימוש בעץ המצופה ומספקים לו את הציפוי לפי בקשת הלקוח, אנו משתמשים בצבעים כגון "ציפוי אבן" שמגיע בצבעים שונים (אפרפר, לבן, שחור) ובצבעים מרוקעים מיוחדים, ההופכים את דלת הכניסה שלכם ליוקרתית ומיוחדת.
התוצאה הסופית הוא שלט קיר או שלט כניסה לבית בלוק נדיר ומרהיב

ממועד הרכישה ועוד למועד בו אנו שולחים את השלט לכתובת הלקוח.. לוקח בין 3 ל5 ימים... בהם השלט עובר תהליך צבע וציפוי יוצא דופן שיהפוך את הלקוח שלנו למאושר בכל פעם שנכנס לבית... שווה לחכות...
 
אנו ב'מילות מעוצבות' משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר על מנת ליצור לכם את שלט הכניסה לבית היפה והאיכותי ביותר

מאמרים אחרונים